link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2309729
2010
drukuj

2010-07-07 15:00:32

Przetarg nieograniczony


Inowrocław: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Numer ogłoszenia: 179215 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010

Inowrocław: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 179215 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie składa się z 2 części: Część 1: Warsztaty kreowania własnego wizerunku - 100 godzin łącznie dla 51 osób niepełnosprawnych. Zajęcia prowadzone w grupach ( z uwagi na równość szans kobiety muszą mieć większą liczbę godzin). Celem zajęć jest udoskonalenie umiejętności społecznych uczestników warsztatów, tj. m.in.: kreowanie własnego wizerunku. Część 2: Pokonać stres pozytywnymi emocjami - warsztaty z elementami relaksacji- 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 17 osób niepełnosprawnych. Celem zajęć jest m.in. radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1,2 nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno szkolenie/warsztat/kurs w zakresie kreowania własnego wizerunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych szkoleń/warsztatów/ kursów; na zasadzie spełnia/nie spełnia Część 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno szkolenie/warsztat/kurs w zakresie pokonywania stresu pozytywnymi emocjami. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych szkoleń/warsztatów/ kursów; na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1,2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią miejsce prowadzenia zajęć stacjonarnych w Inowrocławiu. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie opisu miejsca, gdzie będą odbywać się szkolenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, staż pracy minimum 2 lata, doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu personelu; na zasadzie spełnia/nie spełnia Część 2 co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe psychologiczne, staż pracy minimum 2 lata, doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu personelu; na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1,2 nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do SIWZ); b) szczegółowy opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego c) szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy dotyczący realizacji poszczególnych szkoleń d) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne za-świadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy e) opis miejsca, gdzie będą się odbywać szkolenia, w tym adres, wyposażenie. f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w wykazie, w którym Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na osobach innych podmiotów. g) konspekty i opis metod przekazywanych treści szkolenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena doświadczenia wykonawcy - 20
  • 3 - Ocena programów szkoleń - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - zmiany warunków finansowania zamówienia, - zmiany terminów wykonania szkoleń, - zmiany harmonogramów, - zmiany osób przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty kreowania własnego wizerunku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty kreowania własnego wizerunku - 100 godzin łącznie dla 51 osób niepełnosprawnych. Zajęcia prowadzone w grupach ( z uwagi na równość szans kobiety muszą mieć większą liczbę godzin). Celem zajęć jest udoskonalenie umiejętności społecznych uczestników warsztatów, tj. m.in.: kreowanie własnego wizerunku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena doświadczenia wykonawcy - 20
    • 3. Ocena programów szkoleń - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pokonać stres pozytywnymi emocjami - warsztaty z elementami relaksacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokonać stres pozytywnymi emocjami - warsztaty z elementami relaksacji- 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 17 osób niepełnosprawnych. Celem zajęć jest m.in. radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena doświadczenia wykonawcy - 20
    • 3. Ocena programów szkoleń - 20

  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części 1
                                     oraz
    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2
                               w załącznikach


Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ.doc SIWZ 2010-07-07 15:01:54 Templin Sebastian
załącznik Załączniki.doc Załączniki 2010-07-07 15:02:14 Templin Sebastian
załącznik siwz.jpg SIWZ_ZMIANA 2010-07-13 15:04:00 Templin Sebastian
załącznik zawiadomienie o unie...jpg zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części 1 2010-08-05 11:56:26 Nawrocka Anna
załącznik informacja o wyborze...jpg informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla częsci 2 2010-08-05 12:02:51 Nawrocka Anna

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Sebastian Templin
Data powstania: 07.07.2010 15:00
Data ostatniej modyfikacji: 05.08.2010 11:54
Liczba wyświetleń: 1291

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Przetarg nieograniczony 07.07.2010 15:00 Sebastian Templin