link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2307764
2012
drukuj

2012-09-03 13:27:51

Zapytanie ofertowe - Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia


Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia dla 100 osób, w tym dla ok. 36 uczestniczek projektu ,,Aktywność się opłaca” – matek bezradnych w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz ich dzieci i otoczenia w dniu 15 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00

Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia dla 100 osób, w tym dla ok. 36 uczestniczek projektu ,,Aktywność się opłaca” – matek bezradnych w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz ich dzieci i otoczenia w dniu 15 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00.Przedmiot zamówienia obejmuje:a) organizację gier, konkursów i zabaw dla uczestników przez cały czas trwania pikniku,                w tym gry i zabawy integracyjne dla dorosłych i dzieci oraz zabawę taneczną z muzyką na żywo,b) konkursy dla dzieci z nagrodami. Wykonawca zapewni nagrody dla zwycięzców oraz za zajęcie  II i III miejsca. Zalecane jest, aby Wykonawca zapewnił drobne upominki, gadżety dla uczestników konkursów,c) scenę (lub podest scenowy),d) nagłośnienie,g) osobę/osoby prowadzącą i moderującą całość imprezy, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,h) catering, na który składają się m.in.:napoje ciepłe –  0,5 l na osobę (kawa lub herbata),napoje zimne – woda mineralna niegazowana ,,Ostromecko”- 0,3 l na osobę, soki Tymbark 0,5 l na osobę),ciasto – 1 szt. na osobę (do wyboru: sernik lub szarlotka),ciastka kruche (różne rodzaje do wyboru) – dla 100 osób (10 dkg na osobę),owoce (różne rodzaje do wyboru) – 20 dkg na osobę,kanapki    3 szt. na osobę,kiełbaski z grilla – 2 szt. na osobę (plus bułka, ketchup lub musztarda). Ponadto Wykonawca zapewni:-  co najmniej 1 przenośną toaletę lub dostęp do toalety stacjonarnej,-  namioty ogrodowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody (np. możliwość przeniesienia pikniku do budynku) oraz ławy i stoły, -  ubezpieczenie uczestników,-  uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu,-  sporządzenie dokumentacji fotograficznej  (zdjęcia zgrane na płycie CD),-  oznaczenie miejsca oraz nagród, upominków i gadżetów zgodnie z  „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL” (strona internetowa http://www.efs.ropstorun.pl/index.php?id=2).

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 07.09.2012r. do godz. 14:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 10.09.2012r. do godz. 11:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

Informacje o artykule

Autor: Przemysław Bysikiewicz
Zredagował(a): EFS EFS
Data powstania: 03.09.2012 13:27
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1089

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował