link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2282260
2014
drukuj

2014-02-19 11:38:48

ZAPYTANIE OFERTOWE – usługa poligraficzna - roll up oraz naklejki


ZAPYTANIE OFERTOWE – usługa poligraficzna - roll up oraz naklejki

1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi poligraficznej informującej o Programie Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie składa się 2 części:

 

1 część zamówienia – zaprojektowanie, wykonanie i dostawa 10 szt. roll up  o wymiarach: szerokość 100cm, wysokość 200cm, z aluminiową konstrukcją opartą na zaciskach; z pokrętłem umożliwiającym odpowiednie ustawienie naprężenia; z kasetą bez nóżek, umożliwiającą regulację pionu i poziomu; z wysokiej jakości pełnokolorowym nadrukiem solventowym na tkaninie banerowej.

 

Ww. roll up musi być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, druk full color, z logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zawierać informacje na ww. projektu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

Roll up musi mieć poręczną torbę transportową chroniącą przed zarysowaniami i uszkodzeniami oraz 24 miesięczną gwarancję.

 

2 część zamówienia – zaprojektowanie, wykonanie i dostawa naklejek:

- rozmiar 20 cm x 3 cm - 800 sztuk na papierze białym, połyskowym, wodoodpornym z trwałym klejem. Naklejki muszą zawierać perforację na spodniej części ułatwiającą przyklejanie oraz informacje na temat ww. projektu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4.

- rozmiar 12 cm x 6 cm - 200 sztuk na papierze białym, połyskowym, wodoodpornym z trwałym klejem. Naklejki muszą zawierać perforację na spodniej części ułatwiającą przyklejanie oraz informacje na temat ww. projektu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5.

 

2) Miejsce dostawy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pokój nr 29.

3) Termin realizacji zamówienia:  w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy.

4) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia

 

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 21.02.2014 r. do godz. 12:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 25.02.2014 r. do godz. 10:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Anna Nawrocka
Data powstania: 19.02.2014 11:38
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 716

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował