link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2315284
2011
drukuj

2011-06-20 15:24:13

Przetargi 06/2011


Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -MOPS.921-9215-2/2011 Numer ogłoszenia: 171031 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -MOPS.921-9215-2/2011
Numer ogłoszenia: 171031 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -MOPS.921-9215-2/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty komputerowe Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80533000-9 Zakładana/Szacunkowa ilość osób,uczestników*:40 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty komputerowe dla 40 kobiet bezrobotnych - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 50 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach dwudziestoosobowych. - Celem warsztatów jest zapoznanie uczestniczek z podstawami obsługi komputera i Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem treści dotyczących: racjonalnego i bezpiecznego ich wykorzystania w życiu rodzinnym (komputer jako narzędzie do nauki i zabawy), bezpieczeństwo w sieci, racjonalnego użytkowania komputera i korzystania z Internetu - kiedy możemy mówić o uzależnieniu. CZĘŚĆ 2 1) Nazwa szkolenia: Indywidualne doradztwo zawodowe Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0 Zakładana/Szacunkowa ilość osób/uczestników*: 76 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Indywidualne doradztwo zawodowe dla 76 osób - 4 godziny lekcyjne na osobę (łącznie 304 godziny lekcyjne), w tym dla: a) 16 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim (8 kobiet i 8 mężczyzn), wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych, b) 40 kobiet bezrobotnych (matek w rodzinach wielodzietnych), c) 20 kobiet bezrobotnych (matek wychowujących dziecko/dzieci niepełnosprawne) - Celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania. CZĘŚĆ 3 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80533000-9 Zakładana/Szacunkowa ilość osób/uczestników*: 76 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 76 osób - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 100 godzin lekcyjnych). Zajęcia będą prowadzone w 4 grupach: a) jednej grupie 16 osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych, b) dwóch grupach 20-osobowych (kobiety bezrobotne, matki w rodzinach wielodzietnych), c) jednej grupie 20-osobowej (kobiety bezrobotne, wychowujące dziecko/dzieci niepełnosprawne). - Celem warsztatów jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, między innymi poznanie metod poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. CZĘŚĆ 4 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty - Pokonać stres pozytywnymi emocjami Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80533000-9 Zakładana/Szacunkowa ilość osób/uczestników*: 74 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty Pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 74 osób - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 100 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach: a) jednej grupie 16-osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) dwóch grupach 19-osobowych (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), c) jednej grupie 20-osobowej (kobiety bezrobotne, wychowujące dziecko/dzieci niepełnosprawne), - Celem warsztatów jest nabycie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami stresogennymi, między innymi z chorobą, brakiem pracy, trudnościami finansowymi, kryzysami rodzinnymi. CZĘŚĆ 5 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty komunikowania się i kreowania wizerunku Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80533000-9 Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników*: 60 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty komunikowania się i kreowania wizerunku dla 60 kobiet bezrobotnych - 30 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 90 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: a) jednej grupie 20-osobowej (gr. zielona - kobiety bezrobotne, matki w rodzinach wielodzietnych), b) jednej grupie 20-osobowej (gr. czerwona - kobiety bezrobotne, matki w rodzinach wielodzietnych), c) jednej grupie 20-osobowej ( kobiety bezrobotne, wychowujące dziecko/dzieci niepełnosprawne), - Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się (między innymi poznanie rodzajów komunikacji, czynników stymulujących i blokujących skuteczną komunikację, umiejętność wyrażania opinii i okazywania emocji w społecznie akceptowalny sposób) oraz dbania o własny wizerunek ( między innymi znaczenie wyglądu zewnętrznego, w tym dobór odpowiedniego stroju i makijażu, dbałość o higienę, zasady dobrego wychowania). CZĘŚĆ 6 1) Nazwa szkolenia: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80533000-9 Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników*:114 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla 114 osób - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 120 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach: a) jednej grupie 16-osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) dwóch grupach 19-osobowych (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), c) dwóch grupach 20-osobowych (kobiety bezrobotne, matki w rodzinach wielodzietnych), d) jednej grupie 20-osobowej ( kobiety bezrobotne, wychowujące dziecko/dzieci niepełnosprawne). - Celem warsztatów jest zapoznanie uczestniczek i uczestników z zasadami udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom dorosłym i dzieciom oraz zdobycie umiejętności zastosowania tych zasad w praktyce. CZĘŚĆ 7 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty domowej przedsiębiorczości Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80533000-9 Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników*: 40 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 40 kobiet bezrobotnych - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 40 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach dwudziestoosobowych, - Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego, między innymi zarządzanie czasem (planowanie działań i podział obowiązków w rodzinie wielodzietnej), zarządzanie budżetem domowym, umiejętne wykorzystanie zasobów - gospodarność. CZĘŚĆ 8 1) Nazwa szkolenia: Grupa wsparcia Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80533000-9 Zakładana/Szacunkowa ilość osób/uczestników*: 20 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Grupa wsparcia dla 20 kobiet bezrobotnych, wychowujących dziecko/dzieci niepełnosprawne - 10 godzin lekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie dwudziestoosobowej. Każde spotkanie ma trwać 2 godziny lekcyjne ( 5 spotkań x 2 godziny lekcyjne) - Celem warsztatów jest wzmocnienie uczestniczek w radzeniu sobie z trudnościami życiowymi przy wykorzystaniu potencjału grupy. CZĘŚĆ 9 1) Nazwa szkolenia : Indywidualne konsultacje psychologiczne Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80533000-9 Zakładana/Szacunkowa ilość osób/uczestników*: 15 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla 15 kobiet bezrobotnych (matek w rodzinach wielodzietnych) - 12 godzin lekcyjnych na osobę (łącznie 180 godzin lekcyjnych), - Celem warsztatów jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życiowych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z powyższych części. 3. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest: 3.4.1.Prowadzenie list obecności uczestników. 3.4.2.Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu uczestnikowi szkolenia - ankiety ewaluacyjnej szkolenia oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia. 3.4.3. Wydanie, w dniu ukończenia szkolenia, odpowiednich certyfikatów/zaświadczeń z informacją o programie, ilości godzin, zawierających oznaczenie projektu w ramach POKL, 3.4.4.Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) raportu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3.4.5. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm). 3.4.6. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30. 1 godzina wynosi: 45 minut zegarowych. 3.4.7. Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników zajęć.3.4.8. Zapewnienie odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych (np. projektor multimedialny) z zapleczem socjalnym do przeprowadzenia kursów/warsztatów/szkoleń. Miejsce prowadzenia zajęć stacjonarnych - Inowrocław. 3.4.9. Zapewnienie uczestnikom w przerwach między zajęciami dostępu do bufetu kawowego składającego się z co najmniej: 3.4.9. 1. napoje ciepłe (kawa, herbata), 3.4.9. 2. cukier, śmietanka do kawy, 3.4.9. 3. ciastka kruche minimum 20 dag, na osobę dziennie, 3.4.9. 4. kostka ciastka lub drożdżówka lub inne ciastko na osobę dziennie, 3.4.9. 5. Zamawiający nie wyklucza jednak, że uczestnicy mogą mieć częstszy dostęp do ww. bufetu, np. gdy takowy znajduje się na końcu sali, gdzie odbywają się zajęcia. 3.4.10. Wyposażenie uczestników w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmienne nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkoleń. Przez ww. materiały piśmienne rozumie się materiały niezbędne do sporządzania notatek z zajęć, robienia adnotacji itp. Zamawiający nie wymienił, jakie to mają być materiały, ponieważ dla każdej części zamówienia mogą one być odmienne w zależności od tematu szkolenia, metod prowadzenia zajęć lub użytych środków dydaktycznych. 3.4.11. Odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl. 3.4.12. Dostarczenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów. 3.4.13. Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych 1 kpl. ww. materiałów przeznaczonych dla uczestników oraz zdjęć z przebiegu zajęć. 3.4.14. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp. 3.4.15. Zapewnienie uczestnikom stałej opieki w miejscu szkolenia. 3.4.16. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3. 5. Materiały piśmienne, podobnie jak i inne materiały i dokumenty przekazywane osobom uczestniczącym w szkoleniach powinny zostać oznaczone zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. 3. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 zamówienia nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1, 2, 3,4, 5, 6 , 7, 8, 9 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje zapoznanie uczestników z obsługą komputera i Internetu. dla części 2 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywidualne doradztwo zawodowego. dla części 3 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje aktywne poszukiwanie pracy. dla części 4 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje tematykę radzenia sobie ze stresem. dla części 5 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje tematykę komunikowania się i kreowania wizerunku. dla części 6 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej. dla części 7 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje tematykę domowej przedsiębiorczości - prowadzenie gospodarstwa domowego, zarządzanie budżetem domowym itp. dla części 8 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje tematykę radzenia sobie z trudnościami życiowymi przy wykorzystaniu potencjału grupy. dla części 9 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywidualne konsultacje psychologiczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ); b) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego (zał. nr 7 do SIWZ) c) opis warunków lokalowych i wyposażenia (zał. nr 8 do SIWZ) d) kalkulacja kosztów szkolenia (zał. nr 5 do SIWZ) e) wykaz materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (zał. nr 9 do SIWZ) f) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. (zał. nr 10 do SIWZ) g) doświadczenie w organizowaniu szkoleń/warsztatów odpowiadających tematyką zakresowi tematycznemu objętego niniejszym zamówieniem (zał. nr 11 do SIWZ) h) Zamawiający prosi, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a)zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach; b) zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenie; c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; d)zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki; e)zmiany harmonogramów; f) zmiany osób przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji. Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90 w Biurze Obsługi Interesanta - pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90 - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywność się opłaca realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty komputerowe dla 40 kobiet bezrobotnych - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 50 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach dwudziestoosobowych. - Celem warsztatów jest zapoznanie uczestniczek z podstawami obsługi komputera i Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem treści dotyczących: racjonalnego i bezpiecznego ich wykorzystania w życiu rodzinnym (komputer jako narzędzie do nauki i zabawy), bezpieczeństwo w sieci, racjonalnego użytkowania komputera i korzystania z Internetu - kiedy możemy mówić o uzależnieniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo zawodowe dla 76 osób - 4 godziny lekcyjne na osobę (łącznie 304 godziny lekcyjne), w tym dla: a) 16 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim (8 kobiet i 8 mężczyzn), wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych, b) 40 kobiet bezrobotnych (matek w rodzinach wielodzietnych), c) 20 kobiet bezrobotnych (matek wychowujących dziecko/dzieci niepełnosprawne) - Celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo zawodowe dla 76 osób - 4 godziny lekcyjne na osobę (łącznie 304 godziny lekcyjne), w tym dla: a) 16 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim (8 kobiet i 8 mężczyzn), wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych, b) 40 kobiet bezrobotnych (matek w rodzinach wielodzietnych), c) 20 kobiet bezrobotnych (matek wychowujących dziecko/dzieci niepełnosprawne) (2 godziny lekcyjne na osobę). - Celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty - Pokonać stres pozytywnymi emocjami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 74 osób - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 100 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach: a) jednej grupie 16-osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) dwóch grupach 19-osobowych (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), c) jednej grupie 20-osobowej (kobiety bezrobotne, wychowujące dziecko/dzieci niepełnosprawne), - Celem warsztatów jest nabycie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami stresogennymi, między innymi z chorobą, brakiem pracy, trudnościami finansowymi, kryzysami rodzinnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty komunikowania się i kreowania wizerunku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty komunikowania się i kreowania wizerunku dla 60 kobiet bezrobotnych - 30 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 90 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: a) jednej grupie 20-osobowej (gr. zielona - kobiety bezrobotne, matki w rodzinach wielodzietnych), b) jednej grupie 20-osobowej (gr. czerwona - kobiety bezrobotne, matki w rodzinach wielodzietnych), c) jednej grupie 20-osobowej ( kobiety bezrobotne, wychowujące dziecko/dzieci niepełnosprawne). - Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się (między innymi poznanie rodzajów komunikacji, czynników stymulujących i blokujących skuteczną komunikację, umiejętność wyrażania opinii i okazywania emocji w społecznie akceptowalny sposób) oraz dbania o własny wizerunek ( między innymi znaczenie wyglądu zewnętrznego, w tym dobór odpowiedniego stroju i makijażu, dbałość o higienę, zasady dobrego wychowania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla 114 osób - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 120 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach: a) jednej grupie 16-osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) dwóch grupach 19-osobowych (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), c) dwóch grupach 20-osobowych (kobiety bezrobotne, matki w rodzinach wielodzietnych), d) jednej grupie 20-osobowej ( kobiety bezrobotne, wychowujące dziecko/dzieci niepełnosprawne). - Celem warsztatów jest zapoznanie uczestniczek i uczestników z zasadami udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom dorosłym i dzieciom oraz zdobycie umiejętności zastosowania tych zasad w praktyce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Warsztaty domowej przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 40 kobiet bezrobotnych - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 40 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach dwudziestoosobowych. - Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego, między innymi zarządzanie czasem (planowanie działań i podział obowiązków w rodzinie wielodzietnej), zarządzanie budżetem domowym, umiejętne wykorzystanie zasobów - gospodarność..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa wsparcia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa wsparcia dla 20 kobiet bezrobotnych, wychowujących dziecko/dzieci niepełnosprawne - 10 godzin lekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie dwudziestoosobowej. Każde spotkanie ma trwać 2 godziny lekcyjne ( 5 spotkań x 2 godziny lekcyjne) - Celem warsztatów jest wzmocnienie uczestniczek w radzeniu sobie z trudnościami życiowymi przy wykorzystaniu potencjału grupy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Indywidualne konsultacje psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla 15 kobiet bezrobotnych (matek w rodzinach wielodzietnych) - 12 godzin lekcyjnych na osobę (łącznie 180 godzin lekcyjnych). - Celem warsztatów jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życiowych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60

    • 2. ocena programów - 20

    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik siwz-26.doc siwz-26 2011-06-20 15:27:22 Templin Sebastian
załącznik zalaczniki do SIWZ.d...doc zalaczniki do SIWZ 2011-06-20 15:27:55 Templin Sebastian
załącznik informacja o wyborze...doc Informacje o wyborze 2011-07-13 14:51:31 Templin Sebastian

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Sebastian Templin
Data powstania: 20.06.2011 15:24
Data ostatniej modyfikacji: 20.06.2011 15:58
Liczba wyświetleń: 1278

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Przetargi 06/2011 20.06.2011 15:55 Anna Nawrocka
2 Przetargi 06/2011 20.06.2011 15:53 Sebastian Templin
3 Przetargi 06/2011 20.06.2011 15:40 Sebastian Templin
4 Przetargi 06/2011 20.06.2011 15:36 Sebastian Templin
5 Przetargi 06/2011 20.06.2011 15:35 Sebastian Templin
6 Przetargi 06/2011 20.06.2011 15:25 Sebastian Templin
7 Przetargi 2011 20.06.2011 15:24 Sebastian Templin