link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2315517
2012
drukuj

2012-09-17 15:23:47

Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego


Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego (w okolicach Inowrocławia) - w dniu 28 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00 dla 110 osób, w tym dla ok. 64 uczestniczek i uczestników projektu ,,Aktywność się opłaca” – osób niepełnosprawnych i ich otoczenia.

Przedmiot zamówienia:

Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego (w okolicach Inowrocławia) -  w dniu 28 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00 dla 110 osób, w tym dla ok. 64 uczestniczek i uczestników projektu ,,Aktywność się opłaca" - osób niepełnosprawnych i ich otoczenia.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)    organizację gier, konkursów i zabaw z nagrodami (w formie drobnych upominków, gadżetów) dla uczestników przez cały czas trwania pikniku, w tym zabawę taneczną.

b)     scenę (lub podest scenowy),

c)    nagłośnienie,

d)    osobę/osoby prowadzące i moderujące całość imprezy, posiadające doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,

e)    osoby sprawujące opiekę nad 64 uczestnikami projektu,

f)     catering, na który składają się m.in.:

- napoje ciepłe -  0,5 l na osobę (kawa i herbata),

- napoje zimne w butelkach - woda mineralna niegazowana ,,Ostromecko"- 0,3 l na osobę, soki Tymbark 0,25 l na osobę),

- ciasto - 1 kostka sernika na osobę,

- ciastka kruche (różne rodzaje) -  dla 110 osób (10 dkg na osobę),

- kiełbaski z grilla lub z ogniska - 2 szt. na osobę (plus bułka, ketchup lub musztarda).

 

    

Ponadto Wykonawca zapewni:

A.  dojazd na piknik i powrót z niego dla:

a) 110 uczestników,

b) 7 terapeutów sprawujących opiekę nad otoczeniem uczestników projektu,

c)  2 pracowników MOPS sprawujących funkcję monitorującą.

B.  co najmniej 1 przenośną toaletę lub dostęp do toalety stacjonarnej,

C. namioty ogrodowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody (np. możliwość przeniesienia pikniku do budynku) oraz ławy i stoły,

D.  ubezpieczenie uczestników,

E.  uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu,

-  sporządzenie dokumentacji fotograficznej  (zdjęcia zgrane na płycie CD),

-  oznaczenie miejsca oraz nagród - upominków i gadżetów zgodnie z wytycznymi zgodnie                   z  „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL" (strona internetowa http://www.efs.ropstorun.pl/index.php?id=2).

 

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się droga elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 20.09.2012r. do godz. 14.00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do złożenia oferty w terminie do 21.09.2012r. do godz. 10.00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): EFS EFS
Data powstania: 17.09.2012 15:23
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 946

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował