link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2330083
2013
drukuj

2013-08-22 14:51:35

ZAPYTANIE OFERTOWE - zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego


Zapytanie ofertowe - zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego (znak sprawy: MOPS.271.2.8.2013.EFS.S)

Opis przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego (w okolicach Inowrocławia) -  w dniu 20 września 2013 r. w godz. 10:00-13:00 dla 120 osób, w tym dla ok. 56 uczestniczek i uczestników projektu ,,Aktywność się opłaca” – osób niepełnosprawnych i ich otoczenia.Przedmiot zamówienia obejmuje:a)     organizację gier, konkursów i zabaw z nagrodami (w formie drobnych upominków, gadżetów) dla uczestników przez cały czas trwania pikniku, w tym zabawę taneczną.  b)     catering, na który składają się m.in.:- napoje ciepłe –  0,5 l na osobę (kawa i herbata),- napoje zimne w butelkach – woda mineralna niegazowana ,,Ostromecko”- 0,3 l na osobę, soki Tymbark 0,25 l na osobę),- ciasto – 1 kostka sernika na osobę,- ciastka kruche (różne rodzaje) –  dla 120 osób (10 dkg na osobę),- kiełbaski z grilla lub z ogniska – 2 szt. na osobę (plus bułka, ketchup lub musztarda). Ponadto Wykonawca zapewni:A.  a) scenę (lub podest scenowy),b) nagłośnienie,c)     osobę/osoby prowadzące i moderujące całość imprezy, posiadające doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,      d) osoby sprawujące opiekę nad 56 uczestnikami projektu,B. dojazd na piknik i powrót z niego dla:a) 120 uczestników pikniku, b)  5-7 terapeutów sprawujących opiekę nad otoczeniem uczestników projektu,c)  2 pracowników MOPS sprawujących funkcję monitorującą. B.  co najmniej 1 przenośną toaletę lub dostęp do toalety stacjonarnej,

C. namioty ogrodowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody (np. możliwość przeniesienia pikniku do budynku) oraz ławy i stoły,

D.  ubezpieczenie uczestników,E.   uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu,F.  sporządzenie dokumentacji fotograficznej  (zdjęcia zgrane na płycie CD),G. oznaczenie miejsca oraz nagród - upominków i gadżetów zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL” (strona internetowa http://www.efs.ropstorun.pl/index.php?id=2).  Termin realizacji zamówienia:  20.09.2013 r. w godz. 10:00-13:00.

 

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 27.08.2013 r. do godz. 14:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 02.09.2013 r. do godz. 9:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

Informacje o artykule

Autor: Przemysław Bysikiewicz
Zredagował(a): EFS EFS
Data powstania: 22.08.2013 14:51
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 922

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował